طراحی و ساخت

همانطور که میدانید برای طراحی و ساخت اصولی صفر تا صد یک بنا، در زمینه های مختلف به متخصصین مجرب زیادی احتیاج داریم.

تیم آقای ویلا با بهره گیری از تجربیات مهندسین معماری، عمران و سازه، برق، مکانیک، تاسیسات و گرافیک، توانسته موارد لازم برای پیش بردن تمامی مراحل طراحی تا ساخت را با استفاده از به روز ترین متدهای طراحی و ساخت برای شما فراهم کند.

پیاده سازی ایده کارفرما

آقای ویلا با داشتن تیم معماری حرفه ای و متخصص میتواند تمامی ایده های شما را طراحی و اجرا کند. ایده های ناب شما در جلسات متعدد تیم معماری مطرح شده و پس از بررسی و طراحی اصولی، نتایج به شما ارائه شده و در صورت تایید اجرا خواهد شد.

سرعت در روند طراحی

تیم طراحان معماری آقای ویلا با فرمول تقسیم کار تخصصی و تعداد کافی نیروها برای پروژه های طراحی و دکوراسیون داخلی این امکان را فراهم می کند که روند طراحی سرعت قابل قبولی گرفته و تمامی نکات در طراحی پروژه ها رعایت شود.

 

پشتیبانی تا مرحله اجراء

پس از ثبت سفارش و عقد قرارداد طراحی با تیم آقای ویلا، شما به عنوان کارفرمای پروژه این امکان را دارید که تا آخرین لحظه، از روند طراحی مطلع شوید. در پایان طراحی نیز تیم طراحان این تضمین را به شما میدهند که به صلاح دید کارفرما هرگونه اصلاح یا تغییرات جزئی در پروژه اعمال شود.

« برای اطلاعات بیشتر با آقای ویلا به شماره 09121065850 تماس بگیرید. »

پس از تماس با ما و دریافت مشاوره رایگان، طی جلسه ای نیازهای شما از ساخت پروژه بررسی خواهد شد. پس از بستن قرارداد، تیم ما از بررسی اولیه سایت پلان، گرفتن جواز و... تا انتهای مراحل ساخت با شما همراه خواهد بود.

 

در تماس باشید

  • شماره تماس 09121065850
  • ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • آدرس
    مازندران، کیلومتر 10 نوشهر به رویان