فصل پاییز پر است از بافت های جدید و رنگ های گرم و خاص. در این فصل تنوع رنگ و طرح برای طراحی داخلی بسیار زیاد است در نتیجه دست شما برای انتخاب محصول باز است. با ما همراه باشید تا ترند ترین عناصر دکوراسیون داخلی در پاییز 2022 را بررسی کنیم.

بهترین ترند های طراحی داخلی برای پاییز 2022

”Trend” به چه معناست؟

ترند شدن، یعنی شروع روندی نو در حوزه مد، طراحی، دکوراسیون داخلی و... که در بازه زمانی خاصی، از آن استقبال زیادی می شود.
 

آبی کبالتی

 رنگ آبی در سال 2022 نقش شاخصی در طراحی داخلی خانه ها داشته. اما یکی از طیف های این رنگ به صورت قابل توجهی پرطرفدار بوده ؛ آبی کبالتی
بهترین ترند های طراحی داخلی برای پاییز 2022
این رنگ جذاب اثر خود را روی عناصر کوچک و بزرگ طراحی داخلی گذاشته. از قلاب دوزی های دیواری و گلدان ها گرفته تا کاناپه های کبالتی. برند های شناخته شده دکوراسیون در حال افزایش دوبرابری دکورهای کبالتی هستند، اما بازار قدیمی نیز به ویژه در مورد ظروف شیشه ای آبی نیز پررونق است. آبی کبالتی یکی از مهمترین رنگ های معماری ایرانی نیز بوده، نمود آن ظرف های سفالی با لعاب آبی رنگ می باشد که همچنان طرفداران خاص خود را دارند.
آبی کبالتی یک رنگ همیشه زنده است که می توانید برای تمام طول سال جهت دکور خانه خود روی آن حساب کنید.
 

مبلمان منحنی

پاییز امسال مبلمان منحنی را فراموش نکنید!
  خط های منحنی در اشیا داخل خانه حس آرامش و لطافت را به ذهن انسان القا می کند. استفاده از خطوط منحنی در معماری داخلی خانه ها، فضایی با انرژی مثبت بیشتر ایجاد میکند.
بهترین ترند های طراحی داخلی برای پاییز 2022
اخیرا عناصری مانند مبل راحتی و تختخواب های منحنی در طراحی داخلی بسیار استفاده می شدند. اما اکنون نوبت به مبلمان هایی در مقیاس کوچکتر مانند صندلی میز نهارخوری و صندلی های بار رسیده است.
طراحان در پاییز امسال فرم های منحنی را، حتی در اقلام جعبه مانند مثل میز نهارخوری و میز جلو مبلی نیز به کار برده اند.

رنگ های خاکی

  در انتخاب رنگ برای چیدمان، طیف های خنثی از رنگ خاکی را به لیست ترندهای پاییز 1401 خود اضافه کنید.
بهترین ترند های طراحی داخلی برای پاییز 2022

در ماه های اخیر این رنگ برای انواع سبک های  چیدمان طرفداران زیادی پیدا کرد. رنگ خاکی رنگی است خنثی که می توانید از آن به عنوان پس زمینه دکوراسیون خود استفاده کنید.  زیرا این رنگ به راحتی با هر رنگ و سبکی هماهنگ می شود و یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون خانه است.

این رنگ تاثیری آرامش بخش دارد و احساس گرما و راحتی به فضا می بخشد. درست مانند رنگ آبی کبالتی، این رنگ نیز می تواند بدون محدودیت در تمام فصول سال نیز در دکور خانه شما حضور داشته باشد.

موهر مصنوعی

جدیدترین بافت پارچه، گزینه ای مناسب برای دوستدار حیوانات!

بهترین ترند های طراحی داخلی برای پاییز 2022

یکی از بزرگترین طراحان داخل امریکا، Nate Berkus، این متریال را یکی از بزرگترین ترند های دکوراسیون پاییز 2022 می داند. دلیل این انتخاب ویژگی های منحصر به فرد این پارچه است؛

این متریال ظاهری لوکس دارد و بسیار بادوام است. از این پارچه می توان برای پتو ها، بالش ها، مبلمان و موارد دیگر استفاده کرد. موهر مصنوعی دارای تنوع زیادی است، مقرون به صرفه است و علاوه بر همه این موارد، سازگار با محیط زیست نیز می باشد.

سنگ مرمر مدرن

 سنگ مرمر یکی از مقاوم ترین متریال ها برای ساخت و دکور خانه ها بوده و هست.

این روزها سنگ مرمر با رنگ های متنوع تر، متریال ترند برای دکوراسیون داخلی است.

بهترین ترند های طراحی داخلی برای پاییز 2022

این روزها علاوه بر سنگ مرمر، متریال های مشابه آن با همان مقاومت و زیبایی، مانند رزین در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود که در انواع مدل ها و رنگ ها در بازار  موجود است که انواع مبلمان را پوشش میدهد. میتوانید از این متریال برای گلدان های کوچک تا میز نهار خوری و میز عسلی استفاده کنید.

  

در این مطلب ترند ترین متریال ها و رنگ های پاییز 2022 را بررسی کردیم. ممنون از همراهی شما.

 

تیم معماری آقای ویلا، ارائه دهنده کلیه خدمات معماری

" از صفر تا صد پروژه، طراحی تا ساخت، همراه شما هستیم"

 

در تماس باشید

  • شماره تماس 09121065850
  • ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • آدرس
    مازندران، کیلومتر 10 نوشهر به رویان