خرید ویلا در رویان مازندران شمال کشور | فروش و قیمت انواع ویلا ساحلی و شهرکی و جنگلی

رویان به دلیل نزدیکی به دریا و جنگل آب و هوای بسیار مطلوبی دارد.  آب و هوای مطلوب و مناظر بکری که در رویان وجود دارد سبب شده است تا گردشگران و توریست های زیادی به این منطقه جذب شوند و در نتیجه خرید و فروش ویلا در رویان گسترش زیادی پیدا کرده است و روز به روز هم به تعداد متقاضیان خرید ویلا در این ناحیه افزوده می شود.

فروش ویلا نما کلاسیک 170 متری در رویان
ویلا
کد ملک: 5852
متراژ زمین420 متر
متراژ بنا170 متر
موقعیتجنگلی
مشخصه ملکشهرکی
6.5 میلیارد تومان
خرید ویلا مستقل جنگلی در رویان
ویلا
کد ملک: 3073
متراژ زمین220 متر
متراژ بنا100 متر
موقعیتجنگلی
مشخصه ملکمستقل
1.45 میلیارد تومان

خرید ویلا در رویان

رویان شهری بسیار زبیا و دوست داشتنی است که شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید ویلای مورد نظر خود را به راحتی به کمک مشاوران ما پیدا کنید. همان طور که اشاره شد ویلا سازی در رویان به شدت گسترش یافته است به طوری که می توان گفت سرمایه گذاری در این شهر یکی از موفقیت آمیز ترین سرمایه گذاری ها برای شما خواهد بود.

خرید ویلای ارزان در رویان


شهر رویان به دلیل جذابیت های زیادی که دارد یکی از مناطق پر طرفدار برای خرید و فروش ویلا به شمار می رود. رویان محل اتصال دریا و جنگل است به همین دلیل اگر به دنبال یک مکان رویایی برای اقامت هستید شهر رویان قطعا انتخاب بسیار خوبی است.
یکی از مسائلی که هنگام خرید ویلا در رویان بسیار مهم و حائز اهمیت است مسئله قیمت ویلا رویان است. ویلا ها با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارند رنج قیمت های بسیار متفاوتی دارند. نکته قابل توجه این است که ما بتوانیم ویلای با کیفیت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه پیدا کنیم. در این مورد می توانید از مشاوران و کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید. ویلا ها با توجه به دلایل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، متراژ، امکانات منحصر بفرد و... قیمت بسیار متفاوتی دارند.

خرید ویلا شیک در رویان


جاذبه های گردشگری در شهر رویان و داشتن آب و هوای سالم و تمیز از جمله عوامل موثر برای خرید ویلا در رویان محسوب می شوند. با خرید یک ویلای شیک در رویان می توانید هر زمان که دوست داشتید در ملک خود ساکن شده و با اقامت در آن نهایت لذت را ببرید. اگر به منظره جنگل علاقه دارید یا تمایل دارید با قدم زدن در ساحل به آرامش برسید می توانید با خرید یک ویلای شیک در رویان به رویای خود تحقق ببخشید.

خرید ویلا ساحلی در رویان


بسیاری از افراد دوست دارن تعطیلات آخر هفته خود را در یک مکان دل انگیز و به دور از آلودگی های زندگی شهری بگذرانند به همین دلیل باید به فکر اقامتگاه مناسبی برای خود باشند ویلا های ساحلی در رویان به دلیل بهره مندی از منظره فوق العاده زیبا، آب و هوای بسیار دل انگیز و به دور از حاشیه های زندگی شهری پیشنهاد ویژه ای برای این افراد است. اقامت در کنار دریا در یک ویلای زیبا می تواند تا میزان زیادی در روح و روان انسان تاثیر داشته باشد همچنین یه سرمایه گذاری امن و پرسود خواهد بود.

فروش ویلا باغ در رویان


جاذبه های شگفت انگیز و بکر شهر رویان و آب و هوای مطبوع آن از مهم ترین دلایلی است که سبب جذب گردشگران و سرمایه گذاران به این منطقه شده است. طبیعتا هر چه ویلا باغ مجهز تر باشد امکان فروش ویلا باغ با قیمت بالا تر به همان نسبت بیشتر است. ویلا باغ ها عموما فضا و متراژ بالایی دارند و شرایطی را فراهم می کنند که انواع امکانات رفاهی در آن تعبیه شوند. به عبارتی از آن جایی که ویلا باغ محیطی است که به تنهایی قادر است یک محیط تفریحی کامل برای خانواده ها باشد، تقاضا برای خرید آن بیشتر است و فروش ویلا باغ در مناطق شمال کشور به خصوص شهر رویان که جذابیت به خصوصی دارد بیشتر است.

خرید ویلا لوکس در رویان


انتخاب های بسیار متنوعی برای خرید ویلا در رویان وجود دارد. ویلا های لوکس و استخر دار نمونه ای از ویلاهایی است که می توان در رویان خرید. برخی از ویلاهای رویان از نظر معماری و طراحی داخلی بسیار لوکس هستند. در این منطقه می توانید با حداقل بودجه مالی گزینه های لوکس و شیک بسیاری را برای خرید پیدا کنید. به طور کلی افرادی که به دنبال خرید ویلای لوکس و لاکچری در شمال هستند سرمایه گذاری در رویان می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد.

سرمایه گذاری در رویان


گسترش ویلا سازی و خرید و فروش ویلا در رویان به دلیل جاذبه های گردشگری و مناطق بکر و موقعیت جغرافیایی سبب شده است تا گردشگران و توریست های زیادی به این منطقه جذب شوند. در نتیجه اگر فردی به دنبال سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش ویلا است شهر رویان یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است زیرا به دلیل توجه زیاد به این منطقه خرید زمین در رویان ریسک مالی کمتری دارد و صنعت ساخت و ساز از رشد روز افزون برخوردار است. با توجه به مطالب عنوان شده برای یک سرمایه گذاری امن و آسوده در شمال، رویان یک منطقه بسیار عالی برای این منظور است و شما می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید.

جاهای دیدنی رویان


رویان یکی از شهر های بسیار زیبای استان مازندران است که بهترین مکان برای گردش و سفر است که هر ساله توریست ها و گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. رویان مناطق دیدنی و جذاب زیادی دارد که برای افرادی که به دنبال ماجراجویی و کشف مناطق جدید و بکر هستند بسیار مناسب است. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا و جنگل جذابیت بسیار زیادی دارد. در ادامه به برخی از این مناطق اشاره شده است:
آبشار حرام او
آبشار کپ
جنگل گلندرود
شهر بلده
کلیسای آنتوان مقدس
دریاچه الیمالات
خانه نیما یوشیج
پارک جنگلی رویان
پارک جنگلی کشپل

کلام آخر


شهر رویان را می توان بهشتی روی زمین تلقی کرد که سفر و اقامت در آن به قدری رویایی و دلنشین است که هر گردشگری با شنیدن ویژگی هایش وسوسه به بازدید از آن می شود. برای این که بتوانید معامله و سرمایه گذاری درستی در رویان انجام دهید باید با یک مشاور املاک معتبر و متخصص مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید تا خسارتی نبینید. گروه مستر ویلا می تواند همراه بسیار مناسبی برای خرید ویلای ارزان قیمت و مناسب در رویان و شمال و مازندران برای شما باشد.

 

در تماس باشید

  • شماره تماس 09121065850
  • ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • آدرس
    مازندران، کیلومتر 10 نوشهر به رویان